maandag 21 januari 2013

Crèchetas

... voor een snoezige 3-maanden oude baby, luisterend naar de mooie naam Jolien. Volgende maand gaat ze voor het eerst naar de crèche (dezelfde als de onze, wat een toeval!). Om het gesleur met extra kleertjes, flesjes, e.d. wat aangenamer te maken, construeerde ik een draagtas op maat.


Voor het schattige vogeltje baseerde ik me op het geboortekaartje.

 

Voor de binnenvoering koos ik voor een groene stof lijkend op het groen tussen de bloemetjes. Het geheel werd verstevigd met Vlieseline.

 
Stof: bloemetjesstof (Habiba, Leuven), blauw en groen (Pauli)
Ontwerp: eigen

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geboortegeschenk, perfect afgewerkt! Dat cadeau wordt een schot in de roos, amai nog nie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG!!!

    Je kan misschien de werkbeschrijving erbij zetten:)
    echt een juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mor Waauw seg! Nie te doen! Wanneer begin jij aan het maken van tutorials? :-) Ik sta er in ieder geval al voor te springen! Echt superknap

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal er eens werk van maken! Fijn dat het zo geapprecieerd wordt!!!

      Verwijderen
    2. Dat zou echt heel fijn zijn!

      Verwijderen
  4. schitterend! die wil ik ook eens maken ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige tas, als je daar een tuto van maakt ... Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supermooie tas. Echt geslaagd, ziet er ook heel praktisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen