zondag 7 april 2013

Patroon: de Kameleon

Hier is hij dan: de kameleon-tas 'ont(k)leed'!


Het patroon kan je vinden onder 'Tutorials Fynn'. 
Hopelijk mag hij vlug het levenslicht zien in andere zomerse kleurtjes, want -ja hoor- de zon is eindelijk daar!

De schoudertasversie zag je reeds in een vorige post... hieronder de rugzakversie:


En je merkt het goed: die gesp heb ik eindelijk gevonden! (In de kringwinkel)



Een kleine tip voor diegenen die er graag de volledige versie van maken (dus zowel-de-schoudertas-als-rugzak versie): het achterpand kan je best verstevigen (door bvb. knutselrubber te gebruiken), zodat hij mooi strak blijft als je hem als rugzak gebruikt.

Veel plezier ermee en ik hoor het graag als er nieuwe modellen worden gecreëerd!

19 opmerkingen:

  1. Ooo... Dankjewel voor de tuto! Geniet van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, da's ook heel schoon! Ik heb het meteen 'gepind' en hopelijk raak ik er ook ooit eens aan! Bedankt alleszins voor het patroon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooie model!! Ik vind het vooral een geweldige stoffencombi!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zal er zeker van horen ;-) Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt om dit te delen. Weer eentje bij voor op de to do lijst. Maar eerst wil ik Fynch een keer gemaakt hebben.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Breng je die eens mee als we elkaar nog eens zien?
    groetjes,

    Martien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk dank, hier zie je mijn twee "Finch"tasjes.
    http://poppencrea.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepie, zag gisteren nog deze tas op mijn pinterest! Ik denk dat dit een zomerprojectje wordt!!! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze ga ik direct pinnen... dank je wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O zo gaaf! En weet je ik zie niet alleen jou tasje hier bij mij hangen..maar ik kom ze overal in blogland tegen...super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind 'm prachtig en ben dus heel blij met je patroon. Hoop alleen dat het me ook lukt om hem in elkaar te zetten. Ben nog niet zo'n ervaren naaister...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk patroon bedankt! Ik maakte er net eentje af met een paneeltje van Bambiblauw.

    http://www.facebook.com/story.php?story_fbid=2010850862276023&id=593488424012281

    BeantwoordenVerwijderen