zaterdag 3 mei 2014

Moederhoogdag

Vandaag verjaart mijn mama en naar jaarlijkse traditie is dat telkens enkele dagen voor moederdag. De maand mei is dus voor haar extra speciaal, een maand waarin ze dubbel in de bloemetjes gezet wordt. Een unieke tas op maat, gevuld met een leuk boek :) (ons boek werd gelukkig net op tijd geleverd) en nog wat extra's leek me een ideaal cadeau.
Een vorig ontwerp met schuin lopende hengsels werd aangepast... in plaats van de hengsels in de zijnaad te laten verdwijnen werden ze deze keer verwerkt in een scheiding in het voor- en achterpand.




 
Stof: La Maison Victor

18 opmerkingen:

  1. Supermooi!! Daar zou ik ook blij mee zijn.
    Hoewel het pas volgende week Moederdag is, deed ik mezelf toch al jullie boek cadeau ;o))
    En ik ben er superblij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er gaat er ééntje héél blij en fier zijn denk ik! Een geslaagd resultaat in ieder geval en ik, ik kijk uit naar jullie boek. Met wat geluk kan ik het maandag bestuderen van voor naar achteren en omgekeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat leverde vast en zeker een blije mama op !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een meer dan geslaagde tas!
    Dat boek zou ik anders ook wel willen voor mijn moederdag, zal hier nog een hintje moeten geven. (Of anders haal ik het gewoon zelf).
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Krijgt ze dan volgende week nog een zelfgemaakte cadeau?
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi! En hoewel ik geen fan ben van labeltjes, vind ik jouw vinkje toch wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da's inderdaad het moment om aan je moeder te denken: de dag dat je zelf boekenmoeder wordt. Proficiat alvast, voor jou en voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat voor de jarige !! Wat een prachtexemplaar, deze tas ! Daar zal ze super tevreden mee zijn.
    Zelf kwam ik ook met een smile van hier tot in Tokyo uit de boekhandel vandaag :-) Ik zal mij kunnen uitleven de komende tijd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, voor je mama maar zeker ook voor jezelf! En een top-tas, deze, echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Ik hoop dat mijn dochters later ook gaan naaien (en met zulke cadeautjes naar huis komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen